Петък, 9 октомври 2026 · Русе

Новини от Русе и региона

Русе сега

МРЗ

Политика Парламентът прие новата формула за минималната работна заплата

Парламентът прие на първо четене новата формула за определяне на минималната работна заплата (МРЗ). Тя включва четири критерия, свързани с икономическата ситуация в страната. Както всяка година до 15 август ще се…

Общество Какви са позициите на синдикатите и бизнеса за новата формула за МРЗ

Общество „Подкрепа“ иска минималната заплата да е 692 евро

Политика Въвеждат нов механизъм за минималната работна заплата

Общество Минималната заплата нагоре с 40-50 евро: Какъв ще е ефектът върху бизнеса и бюджета

Общество Пуснаха за обществено обсъждане нов механизъм за минималната заплата

Общество Пламен Димитров: Издръжката на живота е изключително важен критерий за МРЗ

Политика Продължават преговорите между социалните партньори за определяне на МРЗ

Политика Продължават преговорите за нов механизъм, по който да се определя МРЗ

Политика Кабинетът „Радев“ замразява минималната работна заплата до 2028 г.?

Общество Минималната работна заплата ще бъде 1213 лв. (620,20 евро) от 1 януари 2026 г.

Общество Около 450 000 души се осигуряват на минимална работна заплата

Общество Започва обсъждането на минималната работна заплата със синдикатите и бизнеса

Общество Започват преговорите за нов размер на минималната заплата

Общество АИКБ е против минимална заплата от 1213 лв. от 1 януари 2026 г.

Общество Минималната заплата ще е 1213 лв. от Нова година

Общество Има рискове от новата минимална заплата

Общество Окончателно ВАС остави в сила определената за тази година МРЗ

Общество Как се промени минималната заплата у нас и в ЕС

Общество Нова формула за минималната заплата – по сектори?

Общество КТ „Подкрепа“: Новият размер на МРЗ е в сила както за бизнеса, така и за държавната администрация

Общество От днес – две минимални заплати и стари осигуровки

Свят От днес минималната заплата в Румъния е 4050 леи

Общество От днес минималната работна заплата се увеличава, линията на бедност става 638 лв.

Общество Минималната заплата става 1077 лв. от януари, въпреки липсата на нов бюджет

X